Selecteer een pagina

Marketing

Marketing is geen vies woord als je er plezier in hebt.

 

Als je eerlijk bent… gruwel je dan een beetje van dit woord? Denk je aan yuppen, dandy’s en ander soort volk waar jij je eigenlijk niet mee wilt associëren.  Of denk je bij het woord marketing aan een megagroot budget wat je nodig hebt. Heel even wachten voordat je weg gaat klikken. Jij hebt mega veel waarde te bieden maar dan moeten ze wel weten waar je bent. Dat is mijn visie van marketing, jezelf laten zien. Dat hoeft niet met een groot budget en yuppen daar wil ik ook niets mee te maken hebben (no offense). Klanten komen niet vanzelf, je moet het vertrouwen winnen en het toegankelijk maken om met je in contact te komen. Dit hoeft allemaal niet met een groot budget met jou als persoon kun je al heel veel bereiken. Veel moed en lef heb je wel nodig en oke een beetje budget.

De wereld ligt aan je voeten

Social media is je marketing 

Tot voor kort was het verdomd makkelijk. Facebook, twitter, instagram en misschien ook nog wel LinkedIn. Je start een onderneming en gooit je mooiste boodschap de wereld in op één (of meerdere) van deze kanalen. Daar dachten meer mensen zo over en toen werd social media een jungle van bedrijven die maar bleven “feeden”. Korte metten is daar mee gemaakt zoals je wellicht wel weet. De laatste jaren zijn we gefixeerd op onze mobiel en is persoonlijk contact minder geworden. Snap je wat ik bedoel? Persoonlijk contact komt weer terug. Het gaat er dus niet meer om wat je aanbiedt maar hoe jij het aanbiedt. Waarom komen en blijven klanten bij jou? Wat is jouw toegevoegde waarde die je kunt bieden.

Denk jij wel eens te vaak aan het volgende?

r
Wat heb ik te bieden?
r
Ik heb niets te vertellen
r
Wie zit er nu op mij te wachten?
r
Wat zullen ze wel niet van mij denken?
r
Ik vind het eng!
r
Ik heb geen inspiratie

Think again!

JIJ bent je marketing.  

Jij bent je merk, je onderneming, jij bent waar je voor staat en waarom je onderneming bestaat. Jij bent jouw persoonlijkheid, je reputatie en de manier waarop je zaken doet. Waar je te vinden bent bepaal jezelf. Dat kan Facebook zijn maar ook door middel van emailmarketing, het gaat erom dat jij je prettig voelt bij de manier waarop jij jezelf als merk in de markt zet. Geen one size fits all. Het kan nogal een blinde vlek zijn, die vlek herken ik en daarom kan ik je hierbij ondersteunen.

 

Heb je weleens bewust gekeken naar je wat je uitstraalt?

 

Door te kijken naar wat je uitstraalt en dat overeen te laten komen met wie je bent en wat je wilt zijn word je herkenbaar voor je klanten. Laat je dit ook in alles terug komen en ben je echt herkenbaar of doe je maar wat?

 

Deze dame ondersteund je bij je herkenbaarheid. We gaan je herkenbaar maken door te werken aan je uitingen, kleuren, manier van schrijven maar ook door die unieke jou te laten zien, je personal branding. Doe je dingen die niet bij je passen, dan gooien we dat overboord en zoeken we een manier die wel bij je past, helemaal bij jou. Dit gaan we dan inzetten en uitrollen en ik help jou hierbij. Toffe ideeën werken we samen uit en gaan we in de markt zetten zodat je er niet alleen voor staat en wanneer nodig een schop onder je kont krijgt om door te pakken. Daarnaast zorg ik ervoor dat je niet blijven hangen in perfectie.
 

Wat levert het je op?

N

Duidelijkheid en richting in je marketing.

N

Klanten die bij je passen! Zij begrijpen jou en andersom.

N

Groei in elk opzicht, persoonlijk en zakelijk. 

N

Ruimte om je persoonlijkheid op je marketing af te stemmen! 

N

Je belemmerende overtuigingen kunnen overboord en dat is magisch!

N

Inspiratie omdat alles vanuit jou komt. Niet gekopieerd en niet afgekeken. 

Pin It on Pinterest